U Donjoj Jablanici traje obnova željezničke pruge uništene tokom oktobarskih poplava i klizišta. 

Šest betonskih greda, odnosno nosača za željezničku prugu u Donjoj Jablanici, dopremljeni su danas na gradilište gdje ih kompanija Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret montira na lokalitetu Komadinovo vrelo. 

Alenko Topuz, inženjer geodezije u kompaniji Cengiz (Džengiz), rekao je novinarima u Jablanici kako je danas na gradilište dopremljeno svih šest betonskih greda, odnosno nosača koji će danas i biti ugrađeni.

- Nakon toga nama preostaje da uradimo beton rasponske konstrukcije debljine 25 centimetara, hidroizolaciju, zaštitni sloj, kao i nasip. Po završetku naših radova Željeznicama će ostati da urade sanaciju gornjeg stroja. Mi svoje završavamo za sedam do deset dana - pojasnio je Topuz.

 

 

Direktor Željeznica FBiH Mirza Hadžibegić rekao je da se očekuje kako će kompanija Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret, koja je donirala radove, svoj dio posla završiti u narednih desetak dana, a da će Željeznicama FBiH trebati još sedam dana nakon toga da pruga u potpunosti bude osposobljena za promet. 

- Prije svega želim zahvaliti kompaniji Cengiz na vrlo vrijednim radovima za Željeznice i čitavu BiH. Također, zahvaljujem i institutu IGH iz Mostara koji je isto tako velikodušno donirao uslugu nadzora nad izvođenjem radova, kao i Građevinskom fakultetu u Sarajevu koji su donirali usluge revizije projektne dokumentacije - kazao je Hadžibegić.

Direktor ŽFBiH je pojasnio da Cengiz trenutno izvodi armirano-betonske radove i donji nasip te da će nakon toga ŽFBiH završiti dio posla koji se odnosi na kontaktnu mrežu i gornji stroj pruge.

Svi radovi koji se izvode ovdje na rekonstrukciji su otprilike između tri i po i četiri miliona KM. Sabiramo naravno i vrijednost donacije, neki radovi su se obavljali u hodu, nepredviđeni radovi, tako da ćete znati vrlo brzo detaljno, precizno taj podatak. Ali, kažem, tu je to tri i po do četiri miliona. Poslije ovoga imamo širi obuhvat radova na sanaciji svih propusta na pruzi - rekao je Hadžibegić.

Alenko Topuz, inženjer geodezije u kompaniji Cengiz Insaat, rekao je novinarima u Jablanici kako je danas na gradilište dopremljeno svih šest betonskih greda, odnosno nosača koji će danas biti ugrađeni. 

- Nakon toga nama preostaje da uradimo beton rasponske konstrukcije debljine 25 centimetara, hidroizolaciju, zaštitni sloj, kao i nasip. Po završetku naših radova željeznicama će ostati da urade sanaciju gornjeg stroja. Mi svoje završavamo za do deset dana. 

Zahtjevno ovdje je bilo to što imamo veoma mali prostor u kojem treba dosta operativnih radnji da se odradi, kao i sama nepogoda, odnosno vrijeme po kojem smo to trebali raditi - pojasnio je Topuz.