“Znamo da ćemo biti dobro primljeni, a ljudi koji čekaju redu iza nas znaju da ćemo se malo duže zadržati, i onda nas ne požuruju. Nismo dosadni”, kaže klijent.

Blagajnice se rado upuštaju u razgovore s kupcima. „Kada na ovoj kasi odvojimo vrijeme za razgovor sa kupcima, vidimo da se kupcima to sviđa, pa je tako i nama ugodnije raditi, mirno provući artikle“, kaže blagajnica.

Znak na kasi poziva kupce da odvoje vrijeme za razgovor. „Naša želja je zaista da ispunimo sva očekivanja naših kupaca, pa neki kupci žele da što brže obave kupovinu i izađu, dok drugi žele da odvoje više vrememena za kupovinu, uspore, iskoriste trenutak i razgovaraju sa našim radnicama“, objašnjava menadžer supermarketa.

Sistem “bla bla blagajni” postoji u brendovima kao što su Auchan i Carrefour. Sve u svemu, oko 150 hipermarketa nudi "bla bla blagajne" u Francuskoj.