Izgradnja Prve transverzale, koja bi spajala sami centar Sarajeva s Vogošćom, već godinama je jedan od najvažnijih infrastrukturnih projekata u Kantonu Sarajevo. I dok je aktuelna vlast u glavnom gradu pompezno obećavala još u doba "Šestorke" realizaciju ovog kapitalnog projekta, na terenu svjedočimo samo prolongiranjima.

Kada je riječ o ovom projektu, trenutno se izvode radovi na dionici u naselju Šip, koja neće biti u funkciji sve dok ne bude u funkciji tunel Kobilja Glava i dok se ne osigura priključak na magistralnu cestu. Ipak, kako je to jutros najavljeno iz Vlade KS, počeli su "pripremni radovi" za gradnju tunela Kobilja Glava.

"Posebno sam zadovoljan što smo danas svjedoci početka radova na projektu, o kojem se zadnjih 40 godina samo pričalo. Pripremni radovi su uvod u izgradnju tunela Kobilja Glava, koji je od velike važnosti i za Kanton i Federaciju Bosnu i Hercegovinu. Njegovom izgradnjom dobit ćemo sigurnost, rasterećenje gužvi u saobraćaju, kao i kvalitetniju povezanost sa ostalim kantonima. Ovo je jedan u nizu velikih projekata koje smo pokrenuli, a koji će građanima ostaviti trajne vrijednosti", istakao je ovom prilikom ministar saobraćaja Adnan Šteta.

Iako se resorni ministar pokušao pohvaliti da on u praksu provodi projekt "o kojem se zadnjih 40 godina samo pričalo", svjedočimo da upravo i on to radi - samo priča. Naime, još u februaru ove godine na TVSA je najavio će radovi na izgradnji tunela Kobilja Glava početi u martu. Mjesec kasnije na istoj televiziji je rekao da radovi ipak neće krenuti u martu zbog "neriješenih imovinsko-pravnih odnosa", već u aprilu ili maju.

Historija obećanja o gradnji tunela Kobilja Glava ministra Adnana Štete seže i u prošlu godinu. On je još u martu 2021. godine istakao da je krajnji rok za početak gradnje ovog tunela juli 2021. godine, a onda se u sedmom mjesecu "ispravio" i naveo da će radovi početi do kraja godine. Ipak, u novembru je spomenuo da će početak izgradnje ovog dijela Prve transverzale početi u proljeće 2022. godine.