Da je žurba šejtanski posao uvjerio se i ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta. Doduše, njega to ništa ne košta, ali košta građane kantona Sarajevo novca, a i živaca i vremena. Naime, prije nego što je počela rekonstrukcija tramvajske pruge u Sarajevu, onog dijela od Ilidže do Čengić Vile, bio je plan da se, kada se već radi, na Stupu uradi i nova raskrsnica kod novoizgrađenog naselja Bulevar.

Ministar Šteta je u junu 2021. godine rekao: “Tokom rekonstrukcije tramvajske pruge na glavnoj gradskoj saobraćajnici biće napravljena nova raskrsnica. Nalazit će se u blizini novog stambenog kompleksa Bulevar na Stupu. Raskrsnica će biti napravljena tokom rekonstrukcije pruge na prvom lotu od Ilidže do Nedžarića”.

Činjenica je da je raskrsnica zaista iznimno potrebna ljudima koji žive u naselju Bulevar, ali i ranije izgrađenim Tibrinim zgradama na Stupu. Naime, stanari ovih naselja iz pravca grada nemaju pristup naselju, nego moraju otići na raskrsnicu kod Energoinvesta, okrenuti se i iz pravca Ilidže doći do naselja, ili ići preko stupske petlje pa iz ulice Kurta Schorka doći do naselja. Zbog nedostatka raskrsnice na ovom mjestu stalno se stvaraju velike gužve i na raskrsnici kod Energoinvesta, ali i u ulici Kura Schorka.

Ali tokom ove godine za vrijeme rekonstrukcije tramvajske pruge raskrsnica je nekim čudom nestala iz planova Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo. S obzirom na to da je ministar Šteta stalno pomjerao rokove završetka rekonstrukcije pruge, a kako je u više navrata obećavao da će dati ostavku ako rekonstrukcija ne bude završena u planiranom roku, očito je zbog pritiska javnosti izgradnju raskrsnice ostavio po strani. Ipak je ministarska fotelja važnija od nekakve raskrsnice i nekakvih ljudi koji žive u naseljima na Stupu.

Kako je od presudne važnosti bilo provozati se tramvajem uoči izbora rekonstruisanom prugom, izgradnja raskrsnice bi onemogućila taj poduhvat, jer rekonstrukcija ne bi bila završena do izbora, Šteta je procijenio da je bolje raskrsnicu i ne spominjati.

Da je izgradnja raskrsnice i tramvajskih stajališta kod naselja Bulevar na Stupu trebala biti završena tokom rekonstrukcije pruge potvrđuje i odgovor na zastupničko pitanje Neire Dizdarević (SDP) u Skupštini Kantona Sarajevo. Nju je zanimalo koji su koraci poduzeti za izgradnju raskrsnice i tramvajskih stajališta.

Ministarstvo saobraćaja je odgovorilo da je izgradnja planirana “tokom ove godine”, a riječ je o 2021. godini, te da se “projektna dokumentacija i radovi moraju uskladiti sa planiranom rekonstrukcijom  tramvajske pruge”.

No, kako je izgradnja raskrsnice i tramvajskih stajališta “sakrivena” tokom rekonstrukcije pruge i u predizbornoj kampanji, tender za izgradnju objavljen je 29. septembra, nekoliko dana uoči izbora. Za izgradnju raskrsnice i tramvajskih stajališta Ministarstvo saobraćaja će platiti 1,5 miliona maraka.

Ono što slijedi jesu nove saobraćajne gužve, obustave saobraćaja, i naravno, novi problemi za stanovnike Ilidže i okolnih naselja jer će opet biti obustava tramvajskog saobraćaja. Umjesto da Ministarstvo zahtijeva da se završi izgradnja raskrsnice istovremeno dok se radi rekonstrukcija pruge, zato što je tako jednostavnije, jeftinije i brže, Šteta je samo napravio dodatnu štetu. Iz Ministarstva saobraćaja nisu odgovorili na upit Stava o tome hoće li tokom izgradnje tramvajskih stajališta i raskrsnice na Stupu biti podignuta novoizgrađena pruga kako bi se izgradila raskrsnica.

U ranijim izjavama Šteta je tvrdio da “da su šine prilagođene raskrsnici”, ali ko još vjeruje Adnanu Šteti, čovjeku koji je slagao da će dati ostavku ako bude kasnila rekonstrukcija pruge, a kasnila je.

"Pokrećemo javnu nabavku za izbor izvođača radova na izgradnji raskrsnice na Stupu, još jednom velikom projektu koji će smanjiti gužve i povećati sigurnost svih učesnika u saobraćaju. Svjesni smo svih izazova sa kojima se građani, pješaci i vozači susreću i ovaj projekt će značajno olakšati svakodnevnicu. Građani će ovim projektom dobiti po još jednu traku na glavnoj saobraćajnici, dva nova tramvajska stajališta i sigurnu i kvalitetnu raskrsnicu. Tramvajska pruga je na ovom dijelu rekonstruisana, te je važno istaći da je izgradnja ove raskrsnice planirana, kao i da su šine koje su već postavljene prilagođene raskrsnici", izjavio je ministar Šteta.

Dakle, Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo sa Adnanom Štetom na čelu, rekonstruisalo je prugu i samo što je pruga puštena u saobraćaj, radiće raskrsnicu preko te pruge.

Upravo ovih dana, nakon isteka roka od 45 dana za prijavu na tender, Direkcija za puteve Kantona Sarajevo trebala bi da odabere izvođača radova za raskrsnicu i tramvajska stajališta na Stupu.